Կոնֆլիկտների կանխման մեթոդները

Image

Կոնֆլիկտների կանխման մեթոդները

 

Կազմակերպության մակարդակում կոնֆլիկտների կանխարգելման մեթոդների թվին են պատկանում.

  • Կազմակերպության վարչության և աշխատակազմի միջև ինտեգրման նպատակներ առաջադրելը,
  • Ծառայողական պարտականությունները կատարելու ժամանակ իրավունքների և պատասխանատվության հավասարակշռությունը,
  • Ժամանակավոր ստորաբաժանումների ձևավորման և գործառության կանոների պահպանումը,
  • Լիազորությունները պատվիրակելու կանոնների և վարչության հիերարխիկ մակարդակների միջև պատասխանատվության պահպանում,
  • Խրախուսման տարբեր ձևերի կիրառում՝ մոնետար և ոչ մոնետար խթանող համակարգերի զուգակցությամբ:

Մոետար համակարգերի թվին են պատկանում հետևյալ խթանիչ համակարգերը.

  • Աշխատակցի աշխատանքի վճարումն այն չափով իրականացնելը, որը համարժեք է նրա աշխատանքային ներդրմանը,
  • Պարգևավճարների քաղաքականություն, որը հիմնվում է աշխատակիցների աշխատանի արդյունավետության և պրոֆեսիոնալ վարքի վրա,
  • Աշխատակիցների մասնակցությունը կազմակերպության շահույթներում և կապիտալում,
  • Հատուկ արտոնությունների և վճարումների համակարգ: Արտոնությունները և վճարումները հատկացվում են կազմակերպության շահույթներից և պարտադիր բնույթ չեն կրում, սահմանված են օրենսդրությամբ:
  • Աշխատավարձի բոնուսավորում, այսինքն՝ շահույթի մի մասի բաշխումն աշխատակիցներին՝ ըստ կազմակերպության կամ ստորաբաժանման ընդհանուր աշխատանքի արդյունքների,

Ոչ մոնետար խթաների համակարգին են պատկանում.

  • Ֆիրմայի տեղեկատվական համակարգի բաց լինելը, այսինքն՝ կազմակերպության գործերում աշխատակիցների մասնակից լինելը, կադրային փոփոխություններին, վարչության կառուցվածքի փոփոխությանը, տեխնիկական նորամուծություններին վերաբերվող բոլոր կարևոր որոշումների մասին աշխատակիցներին տեղեկացնելը և այլն,
  • Ինչպես ստորաբաժանման ներսում, այնպես էլ ողջ կազմակերպությունում կարևորագույն որոշումների մեջ աշխատակազմի ներգրավումը,
  • Աշխատակիցների ճկուն զբաղվածության, աշխատանքի և հագուստի ճկուն ռեժիմի կիրառումը,
  • Կառավարման այսպես կոչվող վիրտուալ կառուցվածքների կիրառում, որն աշխատատեղերում աշխատակիցների մշտական ներկայության կոշտ ռեժիմ չի ենթադրում,
  • Աշխատակիցների շահերի համապատասխանող ղեկավարման ոճերի և մեթոդների կիրառում,
  • Աշխատակազմի բարոյական խրախուսում,
  • Համատեղ միջոցառումների իրականացում:

 

Ռ. Աղուզումցյան, Ա. Լոքյան «Կոնֆլիկտի կառավարումը կազմակերպություններում»

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s